"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu". Amin Ya Robbal A'lamin

Friday 27 April 2012

Rindu

RINDU.....sgt mendalam maksud itu
tp sbb perasaan rindu tu membuak-buak
entahla secara tiba2 n secara mendadak perasaan tu muncul

saya rindu keluarga saya dan rindu keluarga mertua saya
adakah dsbbkn anniversary yg bakal menjelma???
hurmmmm...tak kot
tp sbb ape rindu ek????entahla???? byk sgt persoalan knapa rindu
aishhhh...hubby pun ckap...kn dah jumpa mak n ayah weekend lpas
n kn dah jumpa mama n ayah bulan lpas....ape yg rindu nyer???
knapa la dia faham..... sebenarnyer xde jawapan pun tuk soalan tu
sbb saya pun xfaham knapa perasaan rindu tu dtg jek....aduyai

arghhhh...xkira gak...saya sgt RINDU kat smua org
dan saya nak jumpa dorg smua n hilangkn rs rindu saya
tp bleh ke hilang perasaan RINDU lpas jumpa dorg nnt????
jgnla persoalan tu muncul lg

No comments:

Post a Comment