"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu". Amin Ya Robbal A'lamin

Tuesday 3 April 2012

Saya Marah Saya Stress

Aik knapa la wat aku nih camni....ko tau tak aku dlm process TTC...cuba jgn nak pressure aku sgt OK
nnt aku KARATE / SILAT smua bagai nnt...tau la ko

skarang nih...aku xbleh nak wat keje dsbbkn perangai ko yg semakin lama semakin xselesa aku dibuatnyer....

nasibla ade kawan yg membuat bibir aku nih senyum....andaikata mereka xde...mahunyer aku mati dlm STRESS...

Ya Allah...permudahkan lah urusan hambamu ini...berikanlah kekuatan untuk hambamu nih menempuh dugaan yg melanda dan mendatang ini...AMIN

No comments:

Post a Comment